Urbanisme

urbanisme

Banyoles acaba la zona de l'espai jove amb un parc

Està dedicat a Pompeu Fabra i ha estat pagat per una constructora

Ha costat 150.000 euros

Banyoles ja té enllestit un nou espai públic, el parc Pompeu Fabra, que ha estat construït per la constructora d'un edifici a la zona on també hi ha l'espai jove Cal Drac. L'alcalde, Miquel Noguer, i el representant de l'empresa constructora Micaló Ramió, Francesc Micaló, van visitar ahir aquest espai. L'empresa banyolina ha sufragat els aproximadament 150.000 euros que ha costat el nou parc, que s'obrirà al públic la setmana vinent.

Aquest parc té 3.486 metres quadrats i és al centre de la ciutat. Forma part d'una millora integral de la zona amb Can Quim del Rec i el camp de futbol vell, entre altres espais, on s'han dut a terme millores importants durant els últims anys. Entre aquest nou espai públic i l'estany, s'hi ha habilitat un carril per a bicicletes que unirà aquests dos espais de forma ràpida i segura per als usuaris d'aquest vehicle.

“Amb la millora del carrer Canat la zona quedarà molt ben arreglada urbanísticament parlant. De fet, aquesta zona ha millorat molt durant els últims quatre anys i n'hem d'estar orgullosos i l'hem de respectar”, va afirmar l'alcalde. El representant de l'empresa Micaló Ramió es va manifestar orgullós en nom de l'empresa d'haver pogut col·laborar amb l'Ajuntament per fer aquesta zona verda.

LA XIFRA

150.000
euros són els que ha costat la construcció i urbanització del nou parc Pompeu Fabra de Banyoles.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.