Canals

La porta d'entrada

Harley-Davidson ha creat aquesta moto per atreure nous adeptes a la marca. Es tracta de la bonica, sòbria i elegant Super Low

Estil incomparable, filosofia de viure la moto d'una forma totalment diferent o aventura diària encara que es recorrin pocs quilòmetres. Aquests són conceptes perfectament aplicables a la nova via d'accés que Harley-Davidson ha obert als que es plantegen iniciar-se com a fidels de la marca americana. La Super Low es pot conceptuar com una Sportster de perfil més baix i més còmoda, per tal que els conductors se sentin sempre amos i senyors de la seva moto.

De fet, la marca de Milwaukee ha suavitzat el comportament de la dinàmica Sportster –rebaixant, per exemple, l'altura del seient i modificant-ne la base perquè el conductor pugui posar el peu a terra més fàcilment– però sense treure-li gens ni mica de gaudi en conducció. I tot i que, comparada amb la Sportster, la posició al manillar queda més resguardada, la genuïna sonoritat del clàssic motor bicilíndric manté inalterades les sensacions d'anar sobre una Harley. La Super Low presenta detalls i elements específics que li atorguen una imatge d'allò més retro. En són un bon exemple els nombrosos cromats i les peces d'acer polit, que s'adiuen molt bé amb les quatre decoracions que hi ha per escollir: blava, negra, marró fosc (la més clàssica) i la que combina colors blanc i taronja.

MOTOR:
Bicilíndric. 883 cc. 4 temps.
PARELL:
70 Nm a 3.750 rpm.
ALIMENTACIÓ:
Injecció electrònica.
ENGEGADA:
Elèctrica.
CANVI:
Manual, sis marxes.
SUSPENSIONS:
Forquilla davantera convencional/Doble amortidor posterior.
LLARGADA:
2,215 m.
ALTURA DEL SEIENT:
0,695 m.
PES:
251 kg.
PREU:
8.800 euros.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.