Retrat melancòlic de les masies abandonades de Sucaina
El fotògraf Alberto Sánchez-Villalba recupera la tècnica de l'emulsió líquida per oferir una particular visió de les velles masies del municipi en l'exposició “Llars en pausa”
Del 9 al 15 d'agost es podrà visitar a l'Ajuntament de Sucaina l'exposició Llars en pausa, on s'exhibeixen una vintena de fotografies d'Alberto Sánchez-Villalba Catalán corresponents a masies deshabitades d'aquest municipi. L'autor de les imatges ha rescatat la tècnica de l'emulsió líquida, quasi tan antiga com algunes de les parts de les masies fotografiades per a oferir una visió molt personal, quasi melancòlica, d'unes llars en els seus dies plenes de vida i hui, en el millor dels casos, abandonades a la seua sort.
Un treball a mig camí entre el reportatge i la fotografia d'autor, que Sánchez-Villalba pretén fer extensible a la resta de pobles de la comarca de l'Alt Millars.