Economia

Roses vol atraure més turisme de proximitat

La important davallada del turisme estranger prevista per a aquest estiu ha motivat que l’àrea de Turisme de Roses reconsiderés les accions promocionals inicials per fer un gir dirigit cap al turisme de proximitat. En aquest sentit, l’Ajuntament anuncia que destinarà una partida de 60.000 euros a una campanya promocional de gran abast en mitjans de comunicació, xarxes socials i suports publicitaris d’arreu de l’Estat, per promocionar la destinació entre el turisme més proper. La campanya s’estendrà per diversos punts de Catalunya, de l’Estat espanyol i del sud de l’Estat francès.

Èmfasi a Catalunya

Pel que fa a suports de difusió, es vol privilegiar les xarxes socials, a més de la premsa i campanyes radiofòniques a les comunitats de Catalunya, Madrid, el País Basc i Navarra i al sud de l’Estat francès. Catalunya, segons informa l’Ajuntament, és on la campanya vol incidir amb més èmfasi i on la promoció turística s’intensificarà encara més amb la retransmissió de l’espot “Torna a viure. Torna a Roses”, la contractació de tanques publicitàries en punts estratègics de la ciutat de Barcelona i en un bus de la companyia Sarfa, que realitzarà el recorregut entre Barcelona i la Costa Brava, decorat amb els atractius de la vila de Roses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]