La Borsa
Més valors
Economia

Les expropiacions de la C-31 i la C-51, es paguen

La Generalitat ha començat a pagar les expropiacions de diversos projectes, entre aquests la C-31 i la C-51, segons ha informat Unió de Pagesos i recull l'agència ACN. El sindicat agrari, que subratlla que fa anys que reclama els pagaments, recorda que els terrenys afectats per la C-51 es van expropiar fa cinc anys. Van quedar afectades unes set-centes finques de 345 propietaris de Valls, Puigpelat, Alió, Vila-rodona i Rodonyà, tots ells a l'Alt Camp, i d'Albinyana i la Bisbal del Penedès, al Baix Penedès. Les indemnitzacions es van acordar dos anys després, però segons el sindicat fins ara no havia cobrat cap dels afectats.

D'altra banda, el procediment de les expropiacions de la C-31 per al tram la Tallada d'Empordà (Baix Empordà)-Torroella de Fluvià (Alt Empordà) va començar l'any 2008. Es van signar els acords mutus durant els dos anys següents i la carretera es va posar en servei el 2010. Segons UP, més de la meitat dels afectats encara no han percebut les indemnitzacions.

El sindicat també recorda que hi ha altres projectes que daten de la mateixa època, com ara el de la variant de la C-242 a les Borges del Camp, el de la C-13 de la variant sud de Lleida i el també de la C-13 de Vilanova de l'Aguda a Térmens, tots dos a la Noguera. Segons UP, els afectats encara han de cobrar deu milions d'euros per les expropiacions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Felip VI visita Catalunya per avalar l’electrificació de Seat

barcelona

Reig Jofre, a punt per fer la vacuna de Janssen

barcelona

Les gallines, també confinades, ponen menys per l’estrès

Castelló d’Empúries

La UE i els EUA acorden suspendre durant quatre mesos els aranzels pels ajuts a Airbus i Boeing

Brussel·les

El Clúster de l’Automoció veu una “bona notícia” la fàbrica de bateries tot i que “a prop de Seat pot ser a 200 km”

barcelona

El Grup Bon Preu tanca el 2020 amb una facturació de 1.625 milions, un 9% més

Les masies de voltregà

La restauració concentra les grans pèrdues del cava

vilafranca del penedès

Catalunya, favorita per ser la seu de la planta de bateries

barcelona

Les dones, més perjudicades per la pandèmia

barcelona