El lector escriu

Rebut de la llum

Com a usuari i client de la companyia Energia XXI, he de fer públic, com succeeix amb altres usuaris de la mateixa companyia, el fet que des de fa més d’un any i mig, concretament des del mes d’abril de l’any 2021, no rebem factures del consum d’electricitat. Havent parlat i reclamat a la companyia en diverses ocasions i havent reclamat al Departament corresponent de la Generalitat la raó per la qual no es generen aquestes factures, la resposta és sempre la mateixa, un suposat error informàtic. És molt preocupant per als clients que ens trobem en aquesta situació saber com i quan es cobraran aquests rebuts, ja que, segons van passant el mesos, la quantitat a pagar serà cada cop més gran. És necessari que se’ns aclareixi què està passant exactament, i què passarà amb aquestes factures, tenint en compte que és responsabilitat exclusiva de la companyia tot el que està succeint.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.