Opinió

La comunitat LGTBIQ+ no és comerç

S’apropa el mes de juny, mes que destaca per l’apropament de les vacances d’estiu i la calor. A més, durant aquest mes se celebra el mes de l’orgull, en el qual es fan festes en què s’exhibeixen les banderes de l’orgull. En aquestes festes, a més, hi ha reivindicacions socials i polítiques que involucren els col·lectius representants. És bastant comú que marques de roba, accessoris, aparells electrònics, etc. se sumin a aquest moviment, patrocinant els seus productes i relacionant-los amb alguna cosa del col·lectiu, normalment amb una bandera d’aquest. Considero que és una bona idea que marques famoses que tenen una repercussió internacional se sumin a aquest moviment per donar-li la visibilitat i la normalitat que es mereix. El que no veig del tot bé és que treguin profit d’aquest tema, i que només utilitzin la bandera del col·lectiu com a excusa de màrqueting per vendre més productes i poder lucrar-se a causa d’això. Crec que és un tema bastant sensible, ja que per desgràcia actualment encara hi ha homofòbia, i precisament és molt necessari conscienciar tota la població, i que les marques facin servir aquesta circumstància per lucrar-se diu molt de com en som d’egoistes avui dia. Espero que aquest any madurem i n’aprenguem, i no torni a passar el que va passar l’any passat, quan moltes marques van fer campanyes de màrqueting i publicitat utilitzant el tema del mes de l’orgull.

Gavà (Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.