Societat

Fornells Motor, 1r, 2n i 7è classificat als premis Club N 2021 com a millor atenció al client

Es tracta d’un premi a nivell estatal que otorga Hyundai Motor España als venedors que han tingut més valoració per part dels clients que han adquirit un model Hyundai de la gamma N durant el 2021 a Espanya. Es valora diferentes categories, entre elles, la de millor atenció al client.

Joan Bravo Pérez del concessionari de Fornells de la Selva ha estat el 1r classificat, seguit de Carles Juanola Bravo, del concessionari ueres. Francesc Jiménez Gutiérrez, del concessionari de Fornells de la Selva, ha estat el 7è classificat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Reparen el passadís i el vestíbul d’entrada de l’Escola Montjuïc

GIRONA

Parc Tramuntana vol impulsar la col·laboració amb els empresaris gironins

Girona

La Cambra de la Propietat defensa els contractes d’habitatge de temporada

GIRONA
Societat

Troben a Cervera una nova espècie de planta fòssil de la família de la vinya

Cervera
medi ambient

Argentona vol reduir a la meitat la població de coloms

Argentona

Drets Socials demana “col·laboració” a l’Ajuntament de Foixà

foixà
turisme

Els paradors de Ponent, l’Alt Pirineu i Aran rebran una inversió de 18 milions durant els pròxims tres anys

LLEIDA
MEDI AMBIENT

Stop Creuers demana un compromís “ferm” a l’Ajuntament de Barcelona per reduir els creueristes

barcelona
MEDI AMBIENT

Santa Coloma de Gramenet acumula 400 patinets elèctrics trucats al dipòsit municipal de vehicles

Santa Coloma de Gramenet