Societat

societat

Una radial, origen del foc al Perelló

Es dóna per estabilitzat l’incendi després de cremar 2,6 hectàrees

Els bombers han aconseguit estabilitzar un incendi que s’ha declarat poc després de les quatre de la tarde al terme municipal del Perelló, al Baix Ebre, a la zona del Mas de Pelagallos i la Cova d’en Canader. L’origen del foc és l’us d’una eina radial que ha desprès unes guspires, segons han explicat els agents rurals a l’agència ACN. El mateix cos ha quantificat l’afectació del foc en 2,6 hectàrees

Durant tota la tarda, la preocupació dels Bombers de la Generalitat ha estat la possibilitat que entrés el vent de la marinada i fes estendre les flames pel flanc dret. El foc crema ha cremat terreny de vegetació i al cap de l’incendi hi havaia una zona de conreus, segons han explicat a El Punt Avui fonts del cos de Bombers

En el sinistre hi treballen deu dotacions terrestres i quatre d’aèries, amb dos helicòpters i dos avions, un d’atac i l’altre de comandament. La principal dedicació dels bombers abans d’estabilitzar l’incendi ha estat el flanc dret perquè és aquí on hi havua més risc de propagació per l’existència de més massa forestal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Alcaldes de municipis de l’Alt Empordà amb estació crearan un grup de treball per coordinar accions

FIGUERES
habitatge

El Consell de Garanties avala el nou decret que regula els pisos turístics

barcelona
la convenció del clima de dubai

Més de 130 països firmen una declaració a la COP28 sobre alimentació, agricultura i clima

barcelona

La UPC desenvolupa esculls fets de residus industrials per protegir la línia costanera

BARCELONA
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

La FAO demana que el fons de danys de la COP28 arribi als agricultors més vulnerables

barcelona

Se celebra la segona edició de La Solidària a Salt

SALT
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Precipitacions al nord-est i als Pirineus

Barcelona

Una donació anònima d’1,2 milions permet al Clínic renova la unitat per tractar el VIH i la sida

barcelona
SOCIETAT

El TSJC anul·la una licitació de serveis a Girona per “discriminar”

girona