Enrenou amb la campanya contra el port
Des de fa uns dies, l'aparició d'adhesius i de cartells en molts llocs de la ciutat amb el lema «Jo no vaig al port» ha creat controvèrsia per la incertesa sobre qui en són els responsables. Des del primer moment, la recentment creada plataforma de locals d'oci nocturn se'n va desmarcar, encara que per la ciutat circulen rumors que asseguren que els seus creadors són treballadors d'algun dels bars adherits a la plataforma. El portaveu de la plataforma, Raül Molina, ho va negar taxativament recordant: «Confiem que tots els locals de la ciutat se sumaran a la plataforma.» Tot i que el ressò tampoc no ha estat desmesurat, als locals del port esportiu no els fa gaire gràcia aquesta campanya. El portaveu dels locals, Josep Ferrando, va carregar durament contra els promotors de la idea: «Són gent limitada i no donen per a més. Són cutres i es fan els alternatius. El cert és que el millor que ens pot passar és que tota aquesta gent no vingui al port.» Ferrando va anar més enllà i va assenyalar l'encarregat del Loop com a principal impulsor de la campanya. «Li ha sortit molt barat i, al damunt, ha calat», va ironitzar el representant dels bars del port, que també va agrair el suport ofert per l'Ajuntament de Tarragona: «S'han refermat en la posició que el port és una bona zona per sortir de marxa.»
Per la seva banda, el regidor de Seguretat Ciutadana del consistori, Carles Castillo –en cap moment va parlar de cap persona concreta com a responsable–, també va ignorar els líders de la campanya contra els locals del port esportiu: «El problema és que aquesta campanya no la signa ningú, i per això em sembla realment fastigosa i covarda.» L'edil socialista, encarregat de la reordenació de l'oci nocturn a la ciutat, va lamentar la campanya «perquè l'argument que defensen no val, ja que al cap i a la fi també estan criticant, i a sobre, uns empresaris que ara mateix ho estan passant molt malament.» Castillo es va comprometre a reunir-se amb ells «si donen la cara.»