Infraestructures i serveis

Ullà veu innecessària la variant de la C-31 a la plana del Baix Ter

L’Ajuntament d’Ullà defensa que s’ha de millorar la carretera C-31, que passa arran del nucli urbà, en comptes de construir una variant per la plana agrícola. Aquest és el principal argument de l’al·legació que presentaran a l’estudi informatiu i l’estudi d’impacte ambiental sobre la variant de la C-31 de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, fruit de les reunions que ha tingut amb tots els sectors relacionats amb el territori. “Creiem que la variant 0 seria la proposta ideal”, diu l’alcalde, Josep López.

López es decanta per millorar el traçat, elevat per evitar inundacions, i ordenar-lo pel nucli urbà. I creu que la variant reduiria poc –un 10%– les cues a l’estiu i posaria en risc llocs de treball als camps de pomes. Però també creu que podria comportar una afectació visual (per l’alçada) i mediambiental (per més inundacions al nucli urbà).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El full de ruta per a la Banyoles del pròxim quart de segle

BANYOLES

Inversió municipal de 6,1 milions, el 2021, a Castell-Platja d’Aro

CASTELL-PLATJA D’ARO
Infraestructures

Les obres de la Sagrera tallen rodalies entre el Clot i Badalona

Sant Gregori implantarà el porta a porta el 2021

sant gregori
FIGUERES

L’enllumenat, en la negociació de les escombraries

eleccions 14-f

Ribas i Dulsat, pel PNC i PDeCAT el 14-F

Fil a l’agulla per començar les obres de la variant d’Anglès

ANGLÈS
OLOT / BANYOLES

Pessebrisme de Banyoles en la mostra d’Olot

Societat

Ports finalitza les obres de millora al port d’Arenys afectat pel ‘Glòria’