Comunicació

ESPECIAL

‘Versió RAC1' celebra el programa 3.000

El programa radiofònic líder de les tardes a Catalunya celebra avui el programa número 3.000 amb un especial des del Gran Teatre del Liceu de Barcelona amb 2.000 oients convidats. Toni Clapés i el seu equip del Versió celebren l'efemèride després de 14 temporades en antena, entre Catalunya Ràdio i RAC1.

En l'edició especial d'avui (que, com sempre, s'emetrà de 16 h a 19 h) hi haurà Anthony Blake, Delafé y Las Flores Azules, Elsa Benaquel & El Blues Que Diu, Gossos, Josmar, La Nova Trinca, La Terremoto de Alcorcón, Pastora, REugenio i Xavier Sardà.

L'últim EGM, corresponent a l'última onada del 2010, atorgava a Versió RAC1 163.000 oients, una xifra que el converteix en líder destacat de la tarda. La ventana, de la Ser, té 83.000 oients i El secret, de Catalunya Ràdio, 50.000.

redacció

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.