Comunicació

BTV renova la imatge dels informatius

Barcelona TV (BTV) estrena demà nous informatius amb imatge renovada i un nou set ubicat en un plató més gran pensat per a una graella amb cinc informatius diaris. A més, els informatius de BTV passaran a dir-se BTVnotícies –fins ara només present al web– a excepció de Les notícies de les 10, de Xavier Muixí, que es diferencia amb un estil més intimista i pausat, donant peu a un caràcter informatiu amb més profunditat.

La nova imatge dels informatius de BTV, que ha dissenyat Zeligstudio, aposta per un disseny que pretén crear una identitat forta, vinculada a la ciutat amb un sistema gràfic de peces que dóna coherència estètica i reforça la personalitat del canal en totes les edicions de notícies. D'altra banda, les capçaleres de les diferents edicions mostren una sèrie d'imatges rodades a Barcelona amb tècniques fotogràfiques intentant aportar un punt de vista de la ciutat més modern i alhora humà.

Segons destaca el director de BTV, Àngel Casas, “apostem per una imatge més moderna, més atractiva, més tecnològica, que permeti arribar millor als espectadors sense oblidar que produïm informació de i per Barcelona”. En aquest sentit, s'entén la proximitat “com l'element diferencial, i allò que fa BTV útil als ciutadans i complementària a la resta d'oferta informatives”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.