Ofertes 2009. Cuidant el subscriptor
El Club del Subscriptor s'ha convertit en un potent element de promoció i proximitat entre el diari i el lector més fidel
El 21 de maig del 2008, el Club del Subscriptor d'El Punt i Viatges Canigó van fer entrega d'un viatge a Tenerife per a dues persones a la subscriptora Lídia Lluís, veïna d'Anglès. El dia de Sant Jordi del 2005, a la sala d'actes d'El Punt a la Farinera, es va presentar la novel·la L'escollit, de Maria Assumpció Soler, editada per l'Associació de Suport a la Dona de Palafrugell i el Club del Subscriptor d'El Punt, amb el suport dels ajuntaments de Palafrugell, Girona i Sant Gregori, la Diputació i Caixa de Girona. Són dues activitats d'un club que s'ajusta estrictament a la definició, o sigui: associació de persones que tenen interessos comuns, en aquest cas, el diari El Punt. I aquest, agraït, vol reconèixer la seva fidelitat a través d'un seguit de serveis. Cada subscriptor té dret a una targeta personal i intransferible que el dóna d'alta al Club; la targeta es converteix en la seva eina d'identificació sempre que vulgui sol·licitar un servei, ja sigui per telèfon –el número del Club és el 902 22 10 10 i l'horari d'atenció és de 8:00 a 14:00 als matins i de 16:00 a 18:00 a les tardes, de dilluns a divendres– o directament a qualsevol taquilla.
El Club del Subscriptor, que avui està dirigit per Carles Gri i Solé, s'anuncia diàriament en una plana del rotatiu, on es detallen els serveis que s'ofereixen d'una manera gratuïta o a través de promocions diverses. Les més destacades són les relacionades amb el cinema, la música i el teatre, així com, en general, les activitats esportives o ludicofestives. Els socis també tenen dret a totes les publicacions especials del diari, que inclouen llibres, discos compactes, col·leccionables de temàtica molt diversa i guies comercials, entre altres productes.
Pàgina web
Des del 2003, quan es va engegar la pàgina web www.clubdelsubscriptor.cat, el Club ha fet una política d'acostament als seus clients i ha convertit la web en una eina a través de la qual no tan sols es poden informar de les ofertes vigents i la manera d'aprofitar-se'n, sinó que la poden utilitzar per saber quin és el funcionament del Club. D'altra banda, i per facilitar la utilització dels serveis proposats, s'ofereix un sistema que permet als subscriptors comprar entrades a través de tots els caixers del Servicaixa de «la Caixa» instal·lats arreu del país. Aquesta fórmula evita que moltes persones s'hagin de desplaçar necessàriament a una delegació del diari a recollir entrades.
Per exemple, aquesta temporada, els subscriptors han pogut visitar gratuïtament el Cosmocaixa, rebre el llibre Barcelones de Manuel Vázquez Montalbán i viure una experiència inoblidable a la Casa Màgica. O rebre una atenció especial a la clínica dental Miravé de Barcelona, on a part de no pagar la primera visita de qualsevol especialitat (consulta o revisió); una fluoració anual (infants i adults); radiografies intraorals o ensenyament tècnica de control d'halitosi, també els hi faran preus especials. I sense oblidar les ofertes dos per un que el poden portar al golf, al cinema, al bàsquet o a esquiar als Pirineus.
Servei d'atenció al client
A més, el departament del Club del Subscriptor també ofereix el servei d'atenció al client. Els socis del diari s'hi poden adreçar per comentar qualsevol incidència sobre al repartiment del diari o gestionar el canvi d'adreça del cap de setmana o el canvi de dades de facturació. La mateixa divisió es responsabilitza d'inscriure les altes i les baixes de les subscripcions mitjançant una xarxa de comercials. Per agilitar els tràmits, els interessats poden remetre els seus dubtes, queixes, recomanacions i propostes a l'adreça electrònica [email protected], o trucar al telèfon d'atenció al client: 902 45 60 00. Aquest departament rep una mitjana d'unes 450 trucades per setmana.
Des que, l'any 1993, el Club va iniciar la seva feina, les ofertes s'han anat succeint un any rere l'altre, fins arribar al 2009, en què els subscriptors poden gaudir de diferents propostes, ja sigui en les modalitats de gratuïtes, dues entrades per una, llibres, discos o rebaixes en el moment de comprar entrades a determinats espectacles.
Aquest any 2009, fins al 13 d'abril es pot visitar el Cosmocaixa de Barcelona, on es barregen el misteri la ciència, ja que s'ofereix una entrada familiar gratuïta per targeta; o el Museu Nacional d'Art de Catalunya, amb una oferta de dues entrades per targeta. Es pot visitar la Casa Màgica, el Museu de la Il·lusió i la Curiositat de Santa Cristina d'Aro, i a més tenir un tracte preferencial a la clínica dental Miravé de Barcelona. En la proposta 2x1, a les estacions d'esquí Vallter, al Ripollès, o Vallnord, a Andorra, o a la Vall de Núria, poden obtenir un forfet per dia; o relaxar-se a Aquatònic, a les termes de Montbrió del Camp, després de jugar al golf al pitch and putt de Gualta, sota el Montgrí, tot preparant les sessions de cinema de què poden gaudir a meitat de preu als Oscar de Girona i Platja d'Aro, els Cinemes Cat de Figueres o els Cinebox de Salt. I si necessiten emocions fortes, poden visitar el Museu de Cera de Barcelona, on el temps s'ha detingut i la cera ha pres vida en algunes de les figures més prominents de la història de la humanitat. Del 3 de març al 24 d'abril tindran una rebaixa molt substancial en el preu de l'entrada del gran espectacle La bella i la bèstia, un musical al BTM que atraparà tota la família i en especial els afeccionats a la música, que si són del Club tenen un estol de discos, entre d'altres el de The Gruixut's Normalitzem el rock'n'roll, .