salut
L'empresa del 061, expedientada nou dies després d'assumir el servei
El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) van anunciar ahir l'obertura d'un expedient informatiu a l'empresa Qualytel, que des del dia 1 d'aquest mes de desembre ha assumit la gestió del telèfon d'urgències 061. La investigació interna s'ha posat en marxa coincidint amb la denúncia que diversos treballadors dels servei han fet, a través del diari El País, en el sentit que la nova empresa ha reduït la plantilla de teleoperadors en un 40%, afectant de forma important la qualitat del servei que es presta.
En una nota difosa ahir pel SEM s'afirma que l'obertura de l'expedient obeeix als “desajustos” que s'han pogut produir en la plantilla de treballadors, a la vegada que se subratlla que l'atenció telefònica s'ha “garantit en tot moment” i que ha funcionat amb “absoluta normalitat”.
Segons les conclusions a què arribi l'expedient, es poden prendre mesures “correctores” o “sancionadores” contra Qualytel.