Administració
Un 17% més d'usuaris usen la cita prèvia de la Generalitat a Girona
L'Oficina Virtual permet demanar cita per a més de trenta tràmits administratius
L'Oficina d'Atenció Ciutadana de la Generalitat a Girona ha atès en el primer semestre de l'any 985 persones mitjançant el sistema de cita prèvia, un augment del 17% respecte de l'any passat. L'OAC treballa per fomentar l'ús d'aquest servei amb l'objectiu d'evitar cues als ciutadans i organitzar millor els seus recursos humans. Fins ara, l'Oficina d'Atenció Ciutadana de la Generalitat a Girona disposava de cita prèvia per fer més d'una vintena de tràmits i amb l'última ampliació del servei ja permet demanar cita prèvia per a més de trenta tràmits de diferents àmbits de l'administració, després de la incorporació de noves gestions relacionades amb Justícia i Benestar Social i Família. La cita prèvia es pot demanar a través de l'Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat www.gencat.cat/ovt o a la mateixa Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
L'Oficina d'Atenció Ciutadana de Girona és un model pioner i únic a Catalunya, ja que atén els serveis i tràmits de tots els departaments de la Generalitat amb l'objectiu d'oferir un servei eficient i integrat als ciutadans.