Cultura

Cal cohesionar els lloretencs, segons els tallers Repensa

Es van cloure amb la conferència ‘Un bon turisme no és «low cost»', impartida pel doctor en economia Miquel Puig

Millorar la imatge del municipi, cohesionar els lloretencs després d'un gran creixement demogràfic i definir un pla d'usos comercials per millorar l'oferta comercial de Lloret són algunes de les conclusions dels tallers participatius Repensa Lloret, que han arribat al seu punt final. En total s'han fet sis tallers amb més de 350 inscrits, impartits per professionals de diferents àmbits com ara José Antonio Donaire, Jaume Angerri, Daniel Tarrago o Xavier Pastor. El consens general, a banda de les conclusions ja esmentades, és que s'ha de treballar per definir el turisme del futur, apostar per la formació en turisme: escola d'hoteleria, espai de creacions d'aplicacions i serveis turístics, smart destination, etc, i esdevenir el hub de la Costa Brava i les comarques gironines, per capacitat hotelera, per serveis, per ubicació, etc. Als tallers també s'ha conclòs que Lloret ha de saber treure més profit del seu entorn natural i del potencial esportiu, sobretot dels camins de ronda i les instal·lacions esportives existents, i que cal més vinculació entre el sector privat i l'administració pública a l'hora de fer productes i activitats de turisme esportiu. També es considera necessari vincular més els ciutadans a l'esdevenir del municipi, afavorint la participació individual i col·lectiva (associacions de veïns, entitats, etc.) dels veïns en la presa de decisions.

LA XIFRA

350
persones
han participat en els tallers Repensa Lloret, que han tingut lloc a la Casa de Cultura.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.