El Shopp Out obre les portes amb la mirada en les compres de Nadal
La iniciativa de ‘shopping’ social de la Fundació Ramon Noguera proposa, un cop més, importants descomptes en roba, calçat, complements o articles per a la llar
La dotzena edició del Shopp Out ja està en marxa. Gairebé un mes més tard del que havia estat habitual fins ara i per incentivar les compres de cara a Nadal, aquesta iniciativa de shopping social de la Fundació Ramon Noguera va obrir ahir les portes a la seu del polígon Mas Xirgu. Des d’ahir i fins diumenge que ve, de les deu del matí a les nou del vespre –menys diumenge, que tancarà a les vuit–, els visitants tindran la possibilitat d’adquirir productes amb descomptes importants –alguns de fins al 70%– de més de 40 reconegudes empreses de roba, calçat, complements, parament per a la llar i joguines, una dotzena de les quals hi participen per primera vegada. Les empreses participants destinen un 5% de les vendes a projectes socials de l’entitat. Per tal que la visita al Shopp Out –que acostuma a rebre 40.000 visitants durant els quatre dies– sigui una experiència per a tot el públic, també hi ha instal·lades diverses food trucks amb propostes molt variades, incloent-hi opcions sense gluten, i també s’hi fan concerts i activitats infantils.
La directora de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, va animar ahir els gironins durant la inauguració a ser curiosos i visitar el Shopp Out, També el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé, va destacar la tasca social de la fundació i la seva “doble vessant”, tant comercial com social. Per la seva banda, la directora territorial del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, Marta Casacuberta, va citar les paraules de la consellera Dolors Bassa per dir que la fundació “és un referent per fer del treball la millor política social”.