Economia

FÉLIX REBOLLO

SUBDIRECTOR GENERAL DE NAUTALIA VIATGES

“Regalem a la gent una pel·lícula de la seva ciutat”

A Nautalia volen ser molt propers i connectar amb la gent realitzant un film de la ciutat on tenen una oficina oberta

L'agència està llançant el projecte de franquícies associades per a empresaris independents

Innovador
Félix Rebollo és una persona de tarannà innovador i, per donar a conèixer l'empresa de la qual és subdirector, junt amb el seu equip professional, ha posat en marxa una campanya publicitària amb èxit. Després de cinc anys, Nautalia és una de les agències de viatges més importants de l'Estat pel seu volum de negoci.

Nautalia és una jove agència de viatges que fa cinc anys que camina per la vida de la gent. Amb un equip professional i jove, vol arribar d'una manera propera a tothom. Per fer-ho, produeix pel·lícules de les ciutats on treballa, amb protagonistes anònims, que tenen un èxit aclaparador. Al cap de 24 hores de ser penjades a les xarxes socials, ja tenen milers de seguidors.

Com va néixer la campanya Nautalia Conecting?
Després de cinc anys de funcionament i veient la bona acollida i el suport de la societat, vam pensar a oferir una regal a cadascuna de les poblacions on tenim oficina oberta. Vèiem que hi havia molt material gràfic de cada població i aleshores vam pensar que podia ser una bona idea regalar als ciutadans una pel·lícula de la seva població feta amb el major dels afectes, i, a més a més, donar-nos a conèixer com a empresa i marca.
Com van tirar endavant aquesta idea?
Vam contractar una productora, però en l'elaboració del guió també participa gent de cadascuna de les ciutats i el nostre equip de l'oficina local. La finalitat és fer un producte que arribi al cor de la gent mostrant el millor de la ciutat escollida.
Quin és l'objectiu d'aquesta campanya?
A Nautalia volem ser molt pròxims amb la gent, i que ens comprin un viatge, ja que és el nostre negoci; però volem vendre generant confiança als nostres possibles clients.
A Catalunya on se'ls pot trobar?
Tenim 38 oficines distribuïdes per tot el país. A Girona hi ha una oficina gran i ara mateix estem llançant el projecte de franquícies associades que permeten a aquells empresaris que vulguin establir-se de manera independent obrir o representar la nostra empresa on considerin convenient. Ara mateix obrim oficines a Olot i Figueres, i a la ciutat de Barcelona en tenim catorze.
A Nautalia l'afecta la situació política i econòmica del país?
Sí, per descomptat. A una agència de viatges l'afecta tot: un tsunami, que faci sol o que plogui. I la política també l'afecta. No som aliens a això i el fet que hi hagi una incertesa i en aquest cas el fet que ara anem cap unes noves eleccions generals és ben clar que ens afecta d'una manera o una altra.
Els catalans tenim fama de garrepes. Ho som per viatjar?
Això és un tòpic. En qualsevol territori la gent és exigent amb el producte que compra i busca el que més bé s'adequa a les seves necessitats. Els catalans són igual d'exigents que els habitants de qualsevol altre territori. Vaig viure a Catalunya, estic enamorat de Barcelona i una altra zona que conec moltíssim és el Pirineu català; hi vaig des de fa més de vint anys.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona
economia

Mataró guanya una primera demanda al Corte Inglés que li reclama 24 milions

Mataró
unió europea

Anul·len una multa a Google per pràctiques abusives en publicitat

barcelona

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR
Economia

El BBVA no apujarà l’oferta de l’opa al Sabadell perquè ja és “molt atractiva” pels accionistes

barcelona
economia

Nous ajuts per impulsar el comerç de Mataró

mataró

L’ampliació de l’Outlet Gran Jonquera s’obrirà el mes d’octubre

LA JONQUERA