Economia

Iberia ja ha reubicat el 90% dels passatgers afectats per la vaga de pilots

Aquells que vulguin fer-se enrere dels seus viatges podrà des de la mateixa pàgina web o des de l'agència de viatges si és el cas

La companyia ha resituat els clients en altres vols d'Iberia i en d'altres companyies aèries

Iberia ja ha aconseguit reubicar el 90% dels més de 10.000 clients afectats per la vaga de pilots del 29 de desembre. La companyia ha establert acords amb diverses companyies aèries, segons ha informat Iberia a través d'un comunicat on informa que ha reforçat els centres d'atenció telefònica i aeroports per atendre els viatgers afectats per l'aturada i ha modificat el model de missatge que envia als seus clients per incorporar-hi la informació del vol alternatiu.

A més, aquells que vulguin fer-se enrere dels seus viatges podrà des de la mateixa pàgina web o des de l'agència de viatges si és el cas. Podran demanar que se'ls tornin els diners o bé podran canviar de bitllet.

Iberia ha assignat vols alternatius al 90% dels més de 10.000 passatgers afectats per la vaga que la secció sindical Sepla ha convocat per dijous que ve. La companyia ha reubicat els clients en altres vols d'Iberia i en d'altres companyies aèries –tant espanyoles com europees, americanes o asiàtiques– amb les quals ha arribat a acords de protecció de clients. Segons assegura la companyia, que espera que en breu tots els afectats tinguin una alternativa de viatge “raonable”, els vols alternatius són pel mateix dia, pel dia anterior o pel posterior.

118 vols cancel·lats

La companyia ha hagut de cancel·lar un total de 118 vols previstos pel dia 29, ja que no estan protegits pels serveis mínims. Aquest centenar i escaig de viatges afecten més de 10.000 clients, dels quals 1.500 corresponen a rutes de llarg recorregut (tots ells reubicats des del passat dia 20) i més de 8.770 a rutes de curt i mitjà recorregut. Les destinacions més afectades d'Europa són Itàlia, França, Alemanya, Regne Unit, Portugal, Suïssa i Holanda, i pel que fa a llarg recorregut són els Estats Units, Colòmbia i Argentina.

Per a aquells clients amb vol cancel·lat i que no desitgin viatjar o que l'alternativa oferta per la companyia no els interessi, Iberia assegura que facilitarà els reemborsaments. D'aquesta manera, aquells que hagin comprat el seu bitllet en una agència han de sol·licitar el reemborsament a la mateixa oficina, mentre que els que ho hagin fet a través de la web d'iberia o Serviberia, podran sol·licitar els diners directament en un formulari de la pàgina web.

Oposició a Iberia Ex



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.