Economia

Els infants promouran la marca Costa Daurada

Costa Daurada. Un lloc súper! és el nom de la nova campanya promocional de la marca turística Costa Daurada, que el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona farà durant el 2016 i el 2017. Els infants seran els protagonistes de la imatge i els espots de la campanya amb l'objectiu de refermar l'aposta de la Costa Daurada com a marca de turisme familiar. El president del Patronat de Turisme, Martí Carnicer, va destacar que “són els nens i nenes els que molt sovint condicionen la pròpia activitat turística de les famílies”. Actualment, un 60% dels turistes que visiten la Costa Daurada són famílies amb nens menors de 12 anys. La campanya estarà dividida en quatre àmbits: litoral, interior-natura, patrimoni i gastronomia. En cadascun dels quatre cartells de suport a la campanya apareix un selfie que immortalitza una experiència viscuda pels nens. La campanya es difondrà en sis idiomes als mercats català, estatal i internacional, tant en mitjans gràfics com en suport en línia. També es faran accions conjuntes amb agències majoristes de viatges turístics.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia