El contrabaixista, compositor i director figuerenc Jaume Cristau serà homenatjat aquest cap de setmana durant l'aplec de Tossa de Mar. Les cobles La Flama de Farners, Ciutat de Girona i La Principal del Llobregat interpretaran sis sardanes de l'autor. Tossa, cala Bona, de Miquel Tudela, i Rebrots tossencs, de Josep Cullell, seran les sardanes de conjunt. Al matí hi haurà el tradicional concurs de colles improvisades, que aquest any arriba ja a la 16a edició. L'aplec, però, tindrà dissabte una immillorable vigília, amb una audició (17.30) de sardanes antigues i un concert (22.00), que inclou un selecte programa i obres d'estrena, a càrrec de la cobla La Principal del Llobregat. En cas de mal temps, la diada sardanista se celebrarà al polivalent de l'institut.
Ciutat de Cornellà, Ciutat de Terrassa i Sant Jordi seran les cobles protagonistes de l'aplec, que se celebrarà el 12 d'octubre, a 2/4 de 5 de la tarda, al parc de la Torre Lluch. L'aplec de Gavà, de Carles Santiago, serà la sardana de conjunt. També s'interpretaran Per això t'ho dic, d'Enric Ortí, Sentmenat sardanista, de Conrad Saló, Ceretana, de M.S. Puigferrer, i Prada Ripoll, de René Picamal, entre altres composicions.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.