Renfe ha d'assumir els seus errors

Desenes de milers de persones van haver de suportar, amb especial virulència entre mitjan 2006 i mitjan 2008, el desgavell que va afectar totes les línies de rodalies de Renfe. El desori s'ha moderat, en part gràcies a les inversions que han arribat a corre-cuita després d'anys d'oblit. Ara, però, són bàsicament les línies de mitjana distància les que acumulen més problemes, ja que, a la manca d'inversió concreta, afegeixen les problemàtiques que es deriven del fet que anys d'abandonament han impossibilitat, com sí s'ha fet en altres indrets, desdoblar vies i reduir trajectes. Pitjor encara, els trajectes duren més... I, davant d'aquest panorama, Renfe no assumeix els seus errors i intenta, fins i tot, no haver de pagar les indemnitzacions a les quals l'ha condemnat la Junta Arbitral del Transport de Catalunya. Arran d'aquesta actitud, d'altra banda habitual en la companyia en els últims anys, només queda demanar a tots els ciutadans afectats per qualsevol mena de greuge per part de Renfe que ho denunciïn. I si, com és probable que passi, ja que la llei li ho permet, Renfe no es torna acollir a la junta arbitral, que es denunciï al Síndic de Greuges i, si és possible, al jutjat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.