Política

El PSC acusa Cs, el PP i l’independentisme d’utilitzar els llaços grocs com a “arma de distracció massiva”

Jaume Collboni assegura que hi ha hagut “violència física clara i directa” en el cas de la Ciutadella

Qualifica de “greu irresponsabilitat” convertir Barcelona en la capital del “conflicte”

El president del PSC Barcelona, Jaume Collboni, ha acusat aquest dimecres tant la dreta de Cs i del PP com els grups independentistes de fer servir el conflicte dels llaços grocs com a “arma de distracció massiva política”. En aquest sentit, Collboni ha criticat que els responsables polítics tractin aquesta confrontació “en benefici dels seus interessos electorals” i al final no acabin parlant del que “realment preocupa als barcelonins”. Per altra banda, el president del PSC al consistori barceloní ha assegurat, després que la policia espanyola hagi detingut aquest matí l’agressor d’una dona que retirava llaços grocs a la Ciutadella, que “hi va haver violència clara i directa” i que espera, en aquest sentit, que tingui la resolució que li pertoca.

Collboni ha apuntat que “el conflicte dels llaços grocs” no és més que un “conflicte de convivència” i en aquesta línia ha declarat que “al final no s’acaba parlant dels problemes reals que tenen els ciutadans catalans”. En aquest sentit, el socialista ha subratllat que el preu del lloguer dels habitatges, la inseguretat, el civisme o l’inici del curs escolar són el que hauria de “preocupar extraordinàriament” als líders polítics.

A més, Collboni ha qualificat de “greu irresponsabilitat” convertir Barcelona en la capital del “conflicte” i ha recordat que “estan en contra que les institucions només representin una part de la societat catalana”.

D’altra banda, Colboni ha afirmat que “hi va haver violència clara i directa” en el cas de l’agressió a la Ciutadella i en aquest sentit ha declarat que des del PSC “condemnaran qualsevol acte de violència”. El socialista ha fet aquestes declaracions després que aquest matí s’hagi detingut l’agressor de la dona per delicte d’odi i està previst que avui mateix passi a disposició judicial. La dona va presentar aquest dilluns una denúncia davant d’aquest cos policial.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]