Infraestructures i serveis

La T-Mobilitat s’estén a les zones 2 i 3 de Ferrocarrils de la Generalitat

Es podrà utilitzar en la totalitat del trajecte a la línia del Vallès

La T-Mobilitat es podrà utilitzar a partir d’aquesta setmana a les zones 2 i 3 de les línies Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat. D’aquesta manera, l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) fa un nou pas per a l’expansió de la nova targeta de transport. Concretament, a la línia del Vallès s’incorpora de forma completa ja que les estacions estan repartides entre les zones 1, 2 i 3, mentre que a la línia del Llobregat la incorporació serà parcial fins a Sant Esteve Sesrovires, al ramal Igualada, i fins a Olesa de Montserrat, al ramal Manresa. Les persones que vulguin viatjar més enllà de la zona 3 hauran de seguir utilitzant les actuals targetes.

D’aquesta manera, s’afegeixen les estacions de Martorell Central, Martorell Enllaç, Abrera, Olesa de Montserrat i Sant Esteve Sesrovires.

L’ATM precisa però que els viatgers que utilitzin la T-Mobilitat a les corones 2 i 3 hauran de moure’s exclusivament en FGC o facin transbordament en algun mitjà de transport operats per empreses de l’àrea metropolitana que ja la tinguin en funcionament, com el metro, el bus o el tramvia. En canvi, els qui hagin de fer transbordament des de FGC cap a un altre mitjà de transport de les corones 2 i 3 encara haurà d’utilitzar els títols magnètics.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
RELIGIÓ

Mor el bisbe emèrit de Girona Carles Soler

GIRONA

La UE acorda una regulació pionera sobre la intel·ligència artificial

barcelona
lleida

El catàleg de béns protegits de Lleida creix fins a 552 elements

Lleida
societat

Catalunya lidera el rànquing estatal en desnonaments

barcelona

La DO Cava es reivindica

Barcelona
calonge i sant ANTONI

Inicien les obres del Centre d’Interpretació del Vi

calonge i sant antoni
La lluita contra el despoblament

Cap municipi sense banc

GIRONA
SOLIDARITAT

‘El Messies’, en favor de La Marató de TV3

SALUT

Cinc anys del bosc de l’hospital d’Olot que vincula natura i nadons

OLOT