Societat

Les vendes de la T-usual es disparen un 67% en comparació als abonaments similars de fa un any

La demanda de la T-jove augmenta un 75% a la xarxa del metro de TMB

Durant el primer mes de vigència del nou esquema tarifari del sistema integrat de transport públic a Barcelona s’han venut 266.000 unitats de la T-usual, un 67% més que la suma de vendes dels abonaments similars vigents fa un any, la T-mes i la t-trimestre. La venda de la T-jove també ha crescut i en 31 dies se n’han venut més de 53.000, un 75% més que en les mateixes dates del 2019. També han crescut les vendes dels títols socials bonificats per a famílies nombroses i monoparentals i per a aturats, amb un 35% més de demanda. En canvi, la T-casual, el títol unipersonal amb deu viatges, s’ha venut un 26% menys que la T-10 a principis del 2019.

Segons apunten les dades de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) la T-dia, per la seva banda, el bitllet unipersonal amb viatges il·limitats per a 24 hores des de la primera validació, s’ha disparat el 105% fins a les 17.300 unitats. La T-grup, per la seva banda, ha estat un 30% menys sol·licitada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia