Societat

Mor un motorista en un xoc amb un cotxe a la C-32 a Sant Pere de Ribes

La víctima, de 44 anys, era veí de Tarragona

Un motorista de 44 anys i veí de Tarragona ha mort en xocar amb un turisme a la C-32 a Sant Pere de Ribes. .

Per causes que encara s’estan investigant, cap a dos quarts de dues de la matinada s’ha produït un col·lisió per encalç entre un turisme i una motocicleta. Com a conseqüència del xoc, ha mort el motorista. Els dos ocupants del turisme han resultat il·lesos.

Arran de la incidència s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquesta víctima, són 9 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

L’escola concertada reivindica el seu paper a l’educació

Barcelona

Tret de sortida a la nova comarca del Lluçanès

barcelona

Estudiants de l’Escala retiren 22 kg de brossa de la platja

L’ESCALA
sequera

La cimera per la sequera serà el 31 de març

barcelona

Accident mortal d’un parapent al congost de Mont-Rebei

barcelona

Dediquen una jornada informativa a la cirurgia de l’obesitat mòrbida

GIRONA
SALUT

Crèdit extraordinari perquè Dipsalut pugui renovar 250 desfibril·ladors

GIRONA
regne unit

Racisme, sexisme i homofòbia a Scotland Yard

londres

Desmantellen la línia elèctrica que va de Juià a Santa Llogaia

JUIÀ