Administracions

El comerç barceloní crea una targeta per fidelitzar la clientela

Un conjunt d’associacions de comerciants de Barcelona, sota l’auspici del govern d’Ada Colau, han impulsat la creació d’una targeta unificada per poder fer compres a botigues de proximitat i mercats de la zona de l’Eixample i oferir avantatges als seus clients –com ara descomptes– amb l’objectiu confés de fidelitzar-los. Batejada com a Viba, aquesta nova eina entrarà en funcionament el pròxim mes d’octubre i es podrà utilitzar, almenys d’entrada, en un miler d’establiments d’aquest districte, però amb la voluntat que, pas a pas, es vagi estenent a d’altres punts de la ciutat. La targeta, que es podrà adquirir a través d’una pàgina web o una aplicació des d’on es gestionarà el seu funcionament, oferirà un descompte automàtic de l’1% en cada compra, si bé hi ha la possibilitat que cada eix comercial a la iniciativa implanti promocions alternatives. Durant la seva presentació ahir, Colau va destacar que la nova Viba no només enfortirà els botiguers “sinó que també ajudarà a fer barri”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Calvet obre una ronda de reunions sobre la vaga del taxi

MIQUEL NOGUER
PRESIDENT DE LA DIPUTACIÓ DE GIRONA

“Sort n’hi ha hagut durant la crisi, dels ajuts de la Diputació”

Girona

Revifa la polèmica pel Logis Penedès

EL VENDRELL

El castell de Montjuïc, més natural i accessible

girona

L’ACA dona llum verd als horts urbans de Begur

BEGUR

El PSC de Girona proposa transport escolar gratuït

girona

Instal·lació solar a l’edifici de Bassols Energia d’Olot

Olot

Compromís de l’ACA per actuar al riu Daró

gualta / fontanilles

La moratòria urbanística al litoral sorprèn els alcaldes

GIRONA