Motos - Banc de proves

La KTM Duke 125 és una moto que crida l'atenció, ideal per als que volen desplaçar-se per la ciutat amb un model agressiu i temperamental. Es començarà a comercialitzar a la primavera.

Ja ho diuen, al pot petit...

Aquesta exuberant Aprilia té una part central realment esvelta, ideal perquè el seu pilot mantingui el cos en posició dominant i se senti totalment acoblat a la moto en conducció esportiva.

Diversió en el punt de mira

La nova Kawasaki Ninja ZX-10R exhibeix unes línies més agressives i angulades.

A la recerca de sensacions extremes

El doble amortidor posterior d'aquest Honda SW-T 600 té cinc nivells de precàrrega que es poden ajustar manualment segons les conveniències.

L'èxit de l'elegància

Els dissenyadors i enginyers de Suzuki han treballat amb encert per tal d'aconseguir una posició de conducció ideal en la GSR 750.

Fusió d'estil i caràcter

La imatge de les noves BMW K 1600 GT i GTL emana una gran sensació d'elegància i bones maneres per poder gaudir al màxim dels llargs viatges.

Viatgera de classe «business»

La imatge d'aquest escúter és molt moderna i d'estil europeu. No sembla dissenyat ni fabricat al continent asiàtic.

Gran turisme en format reduït

Quan el minimalisme i l'esportivitat s'uneixen el resultat sol ser un producte realment espectacular. La Ducati Monster 796 representa a la perfecció aquesta conjunció tant representativa del segment de les motos naked.

Una «naked» molt idònia

Contemplant el Peugeot Kisbee queda prou clar que els seus dissenyadors han prescindit de tots els elements superflus en la carrosseria d'aquest escúter eminentment urbà.

Solució econòmica