Programació TV3

Dissabte, 9 maig de 2020
06.00
Notícies 3/24
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 455'
13.35
Jo també em quedo a casa
Avui se celebra el segon intent de casament de la Sara i en Riqui. Paral·lelament, en Larry intenta obrir-se pas a les xarxes socials des d?Escòcia. Amb audiodescripció per la TDT.
Sèries
Durada: 15'
13.50
Zona zàping
Programa d'entreteniment que ofereix un resum de les imatges més espectaculars i divertides del món de l'esport.
Altres
Durada: 40'
14.30
Telenotícies migdia
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 95'
16.05
Tarda de cine: No vull fills
El Philipp i l'Anna viuen a Berlín, ja fa anys que són parella i continuen molt enamorats. De sobte, sembla que tots els seus amics s'han posat d'acord per tenir fills, i els seus pares els pressionen perquè volen ser avis. Quan el Philipp proposa a l'Anna la possibilitat de ser pares, ella es nega en rodó. De jove ja va haver de tenir cura de la seva germana petita, ara té un futur professional brillant i no hi ha espai per tenir fills. Com més insisteix ell, més es distancia ella. Fins que un dia el Philipp pren una decisió desesperada que posa en perill la seva relació.
Pel·lícules
Durada: 95'
17.40
Tarda de cine: L'edat perfecta
El Klaus i el Fred són dos bons amics, casats i sense fills, que han venut el negoci que tenien en comú i es proposen gaudir de la bona vida. Comparteixen un veler i passen els dies navegant per un llac prop de Berlín. Un dia, es troben amb la Franziska, una jove embarassada i desemparada que va a bord d'una barca de rems, i a la qual es veuen obligats a salvar d'un naufragi.
Pel·lícules
Durada: 90'
19.10
TV3xunTUB
Magí
Espai que recull els grans moments televisius de la temporada de TV3.
Altres
Durada: 50'
20.00
Atrapa'm si pots
Programa de preguntes i respostes que convida l'espectador a participar des de casa seva.
Altres
Durada: 60'
21.00
Telenotícies vespre
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 70'
22.10
Preguntes freqüents
Avui s'entrevista el pneumòleg i director clínic de Malalties Respiratòries de l'Hospital de Bellvitge, Jordi Dorca, per conèixer millor com la COVID-19 ataca el cos humà. Poques hores abans que una part de Catalunya entri a la fase 1 del desconfinament, es parla amb la doctora en física i experta en epidemiologia matemàtica Clara Prats. I també es conversa amb la investigadora de l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell Cristina Royo, des d'Andorra, que pot ser el primer país a fer tests a tota la població. A més, la presentadora parla amb el catedràtic de Dret Constitucional i exdiputat Diego López Garrido i el catedràtic de Dret Penal a la UB Joan Queralt, i els pregunta si creuen que Pedro Sánchez ha abusat de l'estat d'alarma per lluitar contra el coronavirus.
Altres
Durada: 125'
00.15
Pel·lícula: Takers
Una coneguda banda d'atracadors de bancs manté la policia en alerta. Funcionen com un mecanisme de rellotgeria, entren i surten sense deixar cap empremta i es mantenen discretament inactius entre cada atracament. Quan estan organitzant un últim cop de 20 milions de dòlars, la banda comença a tenir dificultats a causa de la intervenció d'un detectiu experimentat, entestat a detenir-los.
Pel·lícules
Durada: 95'
01.50
Notícies 3/24
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 250'