Programació La 1
06.00
Noticias 24 horas
Programa que informa de l'actualitat en blocs de notícies de mitja hora de durada que tracten temàtica nacional i internacional, societat, cultura, economia, esports i informació meteorològica.
Informatius
Durada: 275'
10.35
MasterChef
Semifinal
Els aspirants viuen l'experiència de les seves vides; per això, a la semifinal, el jurat els vol recompensar tot l'esforç i la feina amb un regal molt especial. Pedro Subijana, el gran referent de la nova cuina basca, els mostra un plat espectacular amb ostres que han de reproduir. El millor de la prova aconsegueix un contracte de feina, d'un any de durada, a la cuina del Resort Catalonia Grand Costa Mujeres, a Cancún, Mèxic. A continuació, a la prova d'exteriors, jutges i aspirants gaudeixen del mar Cantàbric sense sortir del barri madrileny de Salamanca. Fa poc més de 6 mesos, un dels genis gastronòmics més importants d'Espanya va decidir obrir a la capital la seva segona casa, el restaurant Amós, amb què el xef Jesús Sánchez ret un homenatge al seu avi i presenta una proposta diferent de la cuina d'El Cenador de Amós de Cantàbria. A l'Hotel Rosewood Villa Magna, els equips cuinen un menú dissenyat per aquest xef i el degusten 30 dels cuiners més prestigiosos de Madrid. Convertir-se en finalista d'aquesta edició és un privilegi i, per això, la valoració d'aquesta prova és individual. Finalment, a l'última prova de la nit, els davantals negres es juguen el passi a la final. Damian Allsop, el xocolater d'El Celler de Can Roca i Casa Cacao, porta unes postres meravelloses que els davantals negres han de replicar. Totes les elaboracions han de comptar amb la textura idònia i l'acabat perfecte. A més, Santiago Segura, aspirant de la tercera edició de MasterChef Celebrity, no es perd aquesta prova d'eliminació.
Altres
Durada: 175'
13.30
Audiencia abierta
Espai setmanal dedicat a informar sobre les activitats oficials de la monarquia.
Informatius
Durada: 30'
14.00
Flash moda
Flash moda porta el glamur del món de les passarel·les als caps de setmana. En aquest programa s'expliquen les tendències, les claus de la temporada, i s'obre la porta dels tallers de dissenyadors consagrats i dels joves valors.
Altres
Durada: 30'
14.30
Corazón
Magazín rosa que combina informació sobre famosos, consells de bellesa, moda i notícies d'estrenes teatrals i cinematogràfiques. Ofereix reportatges diàriament sobre estilistes, modistes i firmes de moda de l'alta costura.
Altres
Durada: 30'
15.00
Telediario 1
Ofereix informació nacional, internacional i esportiva.Inclou El tiempo.
Informatius
Durada: 60'
16.00
Tour de France
Catorzena etapa, de 192,5 quilòmetres de longitud. Una jornada de mitja muntanya a través dels departaments del Loira, l'Alt Loira i Lozère. Un recorregut sense gaire ascens, però en què l'exigència física passa factura durant tot el camí. Després, la Pujada Jalabert de la Croix Neuve en direcció a l'aeròdrom de Mende presenta una doble batalla: la primera, entre els corredors escapats, i la segona, entre els favorits de la general. Comentaristes: Carlos de Andrés i Pedro Delgado.
Esports
Durada: 75'
17.15
Sesión de tarde: ¿Nunca has estado en la luna?
La Guia treballa en una prestigiosa revista internacional de moda, condueix un descapotable i viu entre Milà i París. La seva tia ha mort i li ha deixat en herència un mas en un poble perdut a la regió de Puglia. La idea és vendre'l, però no serà fàcil, ja que hi viu un camperol atractiu.
Pel·lícules
Durada: 105'
19.00
Cine de barrio: Cateto a babor
Miguel Cañete, un vilatà que viu amb el seu germà petit, el Quique, sol·licita diverses pròrrogues per lliurar-se del servei militar. No obstant això, rep un ultimàtum del Ministeri de Marina pel qual se li ordena presentar-se a la caserna d'Instrucció de San Fernando.
Pel·lícules
Durada: 105'
20.45
UEFA Women's Euro 2022
Prèvia i partit (21.00h). La derrota de dimarts passat davant d'Alemanya ha deixat la selecció espanyola en una situació delicada. Si volen ser a quarts de final, els cal guanyar o almenys empatar davant d'una Dinamarca que arriba amb els mateixos punts a aquesta última jornada del grup B. La diferència de gols dona a les de Jorge Vilda un cert coixí davant del seu rival per aquesta segona plaça. A la mateixa hora, Alemanya busca amarrar el lideratge del grup, que només es veuria compromès si perdés davant de Finlàndia, cuer de grup. Des del Brentford Community Stadium, Londres.Inclou Telediario 2.
Esports
Durada: 120'
22.45
Pel·lícula: Los europeos
El Miguel Alonso es guanya la vida com a delineant, i l'Antonio, el fill tarambana del seu cap, l'arrossega a estiuejar a Eivissa, on li han parlat de com és de fàcil lligar amb europees. Després dels primers esforços desesperats amb unes noies valencianes que es troben quan hi arriben, tots dos amics van coneixent la fauna particular de troneres que pul·lulen per l'illa amb ganes de passar-s'ho bé. Mentre l'Antonio enllaça festes i sortides nocturnes, el Miguel, més escèptic, s'estima més mantenir-se'n al marge, fins que se sent seduït per l'Odette, una francesa encantadora.
Pel·lícules
Durada: 85'
00.10
Pel·lícula: Embarazados
Amb gairebé 40 anys, el Fran i l'Alina ja fa mitja vida que estan junts. Per a l'Alina ha arribat el moment de tenir fills, però el Fran no ho té gens clar. És jove, les coses li van bé i no veu la necessitat de fer-ho malbé tot i posar-se a canviar bolquers. A més, quan el ginecòleg els informa que els espermatozoides del Fran són escassos, mandrosos i anormals i que l'Alina està premenopàusica als 37, les coses es compliquen encara més. L'Alina vol sotmetre's a un tractament de fecundació artificial, mentre que el Fran vol que el deixin en pau i continuar amb la seva vida. Ha arribat el moment de decidir-se. Per al Fran, entre ser pare i ser lliure, i per a l'Alina, entre ser mare i seguir amb el Fran.
Pel·lícules
Durada: 95'
01.45
Pel·lícula: La española inglesa
Una nena espanyola és raptada a Cadis i portada a Anglaterra, on es converteix en una jove molt bonica i s'enamora del fill del seu segrestador.
Pel·lícules
Durada: 110'
03.35
Noticias 24 horas
Programa que informa de l'actualitat en blocs de notícies de mitja hora de durada que tracten temàtica nacional i internacional, societat, cultura, economia, esports i informació meteorològica.
Informatius
Durada: 145'