Editorial
No n’hi ha prou amb ‘mindfulness’
L’editorial d’avui ha estat debatut per: Anna Pinter, Pako Espiga, Pere Bosch, Carina Filella, Raül Teresa Màrquez

Girona
Amagar
Judit Bort Roig
professora de la facultat de Ciències de la Salut i el Benestar de la Universitat de Vic i investigadora del grup de recerca en Esport i Activitat Física (GREAF)
“El teletreball ens porta a un sedentarisme més nociu”
Francesc Muñoz Dorado

Cristina Gallach Figueras
Periodista, experta en política exterior europea i en la defensa dels drets humans a nivell mundial
“Hi ha una forta ofensiva per allunyar-nos del poder”
Carme Vinyoles

Julieta
Cantant

Antoni Ros-Marbà
Director, compositor i comptepartícip de l’Avui

Joaquim Camprubí
Cap de l’oposició (ERC)
“L’Ajuntament ha bloquejat la planificació educativa”
Teresa Márquez
La monarquia
AmagarTribuna oberta
Nohemi Zafra Galvez
Productes en paper
AmagarTal dia com avui
Amagar431
Obre el Concili d'Efes per resoldre la disputa entre Nestori, bisbe de Constantinoble i Ciril, bisbe d'Alexandria.
1633
Galileo Galilei es retracta de la seva posició “herètica” segons la qual la Terra orbita a l'entorn del Sol.
1713
Catalunya, moneda de canvi
Els representants de l’arxiduc Carles d’Àustria i els de Felip V de Borbó firmen el conveni secret de l’Hospitalet de Llobregat. Els austriacistes marxen de Catalunya, Mallorca i Eivissa, i hi lliuren Barcelona i Tarragona.
Productes especials
AmagarBlogs




Club del subscriptor
Serveis de Vall de Cardós
Amagar- Mallorques Vilanova, Teresa Dia i Nit. Major, 40. Sort
- Purgimon Feliu, Joan Lluis Dia i Nit. Sant Joan Bta. de la Salle, 52. La Seu d'Urgell
- Gabàs, Jordi-Gabàs, Carolina Dia i Nit. Sant Miquel del Puy, 8. La Pobla de Segur
- Borras Obradó, M. Carmen Dia i Nit. Ciutat de Lleida, 8. El Pont de Suert
Bessons
No sempre pots tenir raó. No siguis tan inflexible i si la teva parella o algú del teu entorn té raó, no li portis la contrària.
Balança
Tindràs un dia molt ocupat en el terreny laboral. No intentis deixar res per demà perquè serà pitjor.
Sagitari
Si una amistat et diu el que fas malament, no t'ho prenguis malament, ho fa pel teu bé. Escolta i fes cas del que et digui.
Més llegides
-
Juny, llet de pupupa
Joan Vall Clara / [email protected]